SONG #2


Baixa la lletra de la cançó per completar les paraules que falten


Comentaris

  1. Hola,sóc la Alexia.
    Aquesta cançó m'ha agradat molt te molt ritme.

    ResponElimina
  2. Hola sóc la Paula. M'ha encantat aquesta cançó i la lletra es molt xula

    ResponElimina
  3. Hola sóc la Claudia aquesta cançó m'ha encantat i te molt ritme

    ResponElimina
  4. Hola sóc la Carla. La cançó m'ha agradat molt perquè te molt ritme.
    Segur que ha tingut molt exit al escoltarla.

    ResponElimina

  5. Hello, I'm Rosa. I like that you are working a little every day. Remember, you can watch series and films ( with subtitles). This is the way to learn a lot and have a good time.
    Hope you are OK.
    A big hug!

    ResponElimina
  6. hola sóc la ivet , m'ha encantat aquesta canço ja que es un a de les meves cançons preferides i també m'ha agradat que fiqueu cançons més modernes

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada