SONG #5


Comentaris

  1. Ala que xula m'ha encantat!! ''Andrea''

    ResponElimina
  2. Hello, this song is very beautiful. I like.

    ResponElimina
  3. I love this song! Yesterday i was watching the film1

    ResponElimina
  4. la lletra de la cançó no concorda amb el vídeo

    ResponElimina
  5. Hola soc la Suli i aquesta cançó no es del meu estil però reconec que te un ritmillo força guay.

    ResponElimina
  6. estic d'acord amb l'oriol

    ResponElimina
  7. Hola sóc la Claudia aquesta cançó ha estat bastant chula

    ResponElimina
  8. Mama mia feia temps que no la sentia
    Arnau Sant D

    ResponElimina
  9. Hola, m'agradat la lletra de la canço feia molt que no l'escoltaba

    ResponElimina
  10. la lletra de la cançó no va bé

    ResponElimina
  11. hola soc la Dana i es una canco molt chuli 😘👌

    ResponElimina
  12. Hola sóc el Joan, la cançó no m'ha agradat.

    ResponElimina
  13. A mi no m'ha agradat gens ni mica, trobo que la canço es aburrida

    ResponElimina
  14. Hola soc la inés, m'ha agradat la cançó pero és veritat el que diu l'oriol

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada