READER #3 "Mole at the seaside"


Comentaris

  1. HOLA ROSA, M'HA AGRADAT MOLT EL CONTE I ESPERO TORNAR A L'ESCOLA AVIAT.
    UN PETÓ

    ResponElimina
    Respostes
    1. Nosaltres també esperem tornar aviat. Una abraçada.

      Elimina
  2. Hola a tots aquest llibre m'ha encantat i està super divertit!!! ''Andrea''

    ResponElimina
  3. Hola sóc la Suli!!! ja he escoltat la lectura i l'he llegit, esta força be =)

    ResponElimina
  4. Hola sóc la Claudia jo tambe me lleguit la lectura ha estat chula

    ResponElimina
  5. Hola soy la Noa el libro me ha gustado bastante y os mando un saludo a todos!!!

    ResponElimina
  6. hello im Arnau Sant D the boock is strange but funny to

    ResponElimina
  7. Hola! Sóc el Biel i ja he mirat i llegit el conte aquest i ha sigut, tal com l'Arnau ha dit, estrany i divertit alhora.

    ResponElimina
  8. Hola, m'agradat molt aquest conte encara que és una mica raro perro es xulisim!!!!

    ResponElimina
  9. Hola soc la inés,m'ha semblat molt divertida

    ResponElimina
  10. Hola soc la Maria, m'agradat molt el conte.

    ResponElimina
  11. M’ha agradat molt el conte .

    ResponElimina
  12. Hola sóc la Melisa i m'ha agradat molt aquest conte

    ResponElimina
  13. Hola soc el Lluc,m'he llegit el llibre i esta molt divertit

    ResponElimina
  14. Hola sóc el Joan, m'ha agradat molt el conte

    ResponElimina
  15. Hola el sóc el Adrià , es una mica estrany

    ResponElimina
  16. Hello, Sóc l' Ainhoa m'ha agradat molt el conte

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada