SONG #1 "A lemon tree"


Baixa la lletra de la cançó per completar les paraules que falten


Comentaris

  1. Ha estat molt xula i m' ha encantat

    ResponElimina
  2. Hola sóc la Alexia la cançó esta molt xula m'ha agradat molt

    ResponElimina
  3. soc la Carol m,ha agradat molt la cançó i es molt marchosa

    ResponElimina
  4. Hola sóc la Berta la cançó és molt xula i m'agradat moltissim!

    ResponElimina
  5. Genial! Ens fa molta il·lusió que us hagi agradat la cançó. Esteu alerta que en posarem més!! ;-)

    ResponElimina
  6. LA cançó m'ha agradat molt

    ResponElimina
  7. Genial me a agradat molt (;

    ResponElimina
  8. Hola soc la Claudia la canço a estat molt xula

    ResponElimina
  9. hola sóc la Elena i la cançó ha estat molt xula i marxosa

    ResponElimina
  10. Hola soc la Maria, la cançó m'ha agradat molt!!

    ResponElimina
  11. Hola sóc la Carla. A mi m'ha agradat molt la cançó perquè te molt ritme i a mi m'agraden les cançons marxoses

    ResponElimina
  12. hola soc la Violeta, m'ha agradat molt la cançó

    ResponElimina

  13. Hello, I'm Rosa. I like that you are working a little every day. Remember, you can watch series and films ( with subtitles). This is the way to learn a lot and have a good time.
    Hope you are OK.
    A big hug!

    ResponElimina
  14. hola sóc la Ivet, la canço m'agradat molt. Molt xula!!!!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada