READER #1 "Who's coming for tea"



Comentaris

  1. SOC la carolina m'ha agradat molt la historia del video

    ResponElimina
  2. M'ha agradat el vídeo ( ;

    ResponElimina
  3. Hola soc la Claudia m'agradat el video

    ResponElimina
  4. Hola sóc la Carla. Jo ja me l'havia llegit però no m'enrrecordava. M'ha agradat molt el vídeo i he aprés paraules que no sabia com es pronunciaven.
    Espero que amb això, les persones que no tenen l'oportunitat d'aprendre a classe, que tinguin ara l'oportunitat d'aprendre anglès.
    M'ha agradat molt!!!!

    ResponElimina
  5. Hola soc la Rosa. M'agrada que aneu treballant una mica tots aquests dies. Recordeu que, si teniu oportunitat, veure sèries i pel·lícules en anglès, subtitulades, és la manera d'aprendre molt i passar-ho bé.
    Espero que estigueu bé.
    Una abraçada!

    ResponElimina
  6. Hello! My name is Arnau Sant D. and I have just done the activities.

    ResponElimina
  7. hi, m'ha agradat molt aquest llibre encara que ja m'e l'havia llegit esta molt xulo i la feina també :)

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada